Οι βιταμίνες του καλοκαιριού

13

Σε κάθε εποχή του χρόνου οι ανάγκες για τα θρεπτικά συστατικά που απαιτεί ο οργανισμός μας διαφοροποιούνται. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι χρειαζόμαστε βιταμίνες που να αποκαθιστούν την έκθεση στο ήλιο και στη ζέστη. Διαβάστε μερικές πληροφορίες για τις βιταμίνες που κάνουν καλό το καλοκαίρι:

Βιταμίνη Α

Έχει αποδειχθεί ότι η βιταμίνη Α μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά ως προς την εμφάνιση καρκίνου του δέρματος, όταν λαμβάνεται ως συμπλήρωμα διατροφής. Επιπλέον, συμβάλλει στην αναδόμηση της επιδερμίδας, αντισταθμίζοντας την καταστροφή που υφίστανται τα κύτταρα από την έκθεση στον ήλιο. Ωστόσο, η χρήση της απαιτεί μεγάλη προσοχή, ιδιαίτερα αν λαμβάνετε παράλληλα και άλλες φαρμακευτικές αγωγές.

Τροφές με βιταμίνη Α: μαγειρεμένα καρότα, αποξηραμένα βερίκοκα, πεπόνια, γλυκιές κόκκινες πιπεριές, φρέσκος τόνος

Βιταμίνη C

Πριν την έκθεσή σας στον ήλιο, “πιείτε” βιταμίνη C,αφού περιέχει ασκορβικό οξύ, το οποίο ενισχύει την καλή λειτουργία των ιδρωτοποιών αδένων. Επιπλέον, θεωρείται ότι αποτρέπει την ανάπτυξη εξανθημάτων στο δέρμα εξαιτίας της θερμότητας, ενώ απομακρύνει τα εγκεφαλικά επεισόδια ως συνέπεια του καύσωνα.

Τροφές με βιταμίνη C: πορτοκάλια Μέριλιν, λεμόνια, πολύχρωμες πιπεριές, φράουλες, ακτινίδια, ντομάτες, ανανάς

Βιταμίνη E

Μια βιταμίνη με ιδιότητες αναδόμησης για την επιδερμίδα, πολύτιμες μετά την επίδραση του ήλιου στον οργανισμό μας το καλοκαίρι. Επιπλέον, η λειτουργία της συνδέεται και με την ενίσχυση του μυικού συστήματος και συνολικά της φυσικής κατάστασης, ώστε να αντεπεξερχόμαστε καλύτερα στις ακραίες συνθήκες της θερμοκρασίας.

Τροφές με βιταμίνη Ε: λιπαρά ψάρια, ξηροί καρποί, άπαχο χοιρινό κρέας, αρνί