Κακές και καλές τροφές για το δέρμα

91

Από πολύ μικρή ηλικία ακούμε διάφορες συμβουλές για τη διατροφή μας, για τις βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και τα άλλα θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να καταναλώνουμε. Είναι όμως όλες οι τροφές θρεπτικές για το δέρμα ή μήπως υπάρχουν κάποιες; που νομίζουμε ότι κάνουν καλό αλλά στην ουσία μπορεί να κάνουν κακό στην υγεία του δέρματος;

Γαλακτοκομικά Προϊόντα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν ασβέστιο. Ναι είναι αλήθεια όμως γνωρίζατε ότι ένα ποτήρι γάλα περιέχει ορμόνες τα τελευταία χρόνια που δεν ωφελούν το δέρμα αλλά αντίθετα μπορεί να προκαλέσουν και την εμφάνιση ακμής άλλων παθήσεων. Οπότε πριν αποφασίσετε να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες γαλακτοκομικών προϊόντων ξανασκεφτείτε την επιδερμίδα σας και τα συστατικά που δεν μπορούν να τη βλάψουν.

Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες ως γνωστός είναι μια φοβερή πηγή ενέργειας. Όμως η κατανάλωση τους μπορεί να αυξήσει την ινσουλίνη και την παραγωγή σμήγματος και να προκαλέσει ακμή ή και άλλες δερματικές παθήσεις! Δε χρειάζεται να αφαιρέσετε τελείως τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας αλλά να περιορίσετε την κατανάλωσή τους και να να προτιμάτε τους “καλούς” υδατάνθρακες!

Εκτός από τα δύο παραπάνω, υπάρχουν κι άλλες τροφές που δεν κάνουν καλό στην επιδερμίδα όπως τα τηγανητά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Επίσης οι τροφές που περιέχουν συντηρητικά καθώς και τα αλκοολούχα ποτά είναι πολύ κακοί παράγοντες για την υγεία μας και κατ’ επέκταση και για το δέρμα.

Ποιες όμως είναι οι καλές τροφές;

Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του οργανισμού αλλά και για την υγεία του δέρματος! Φυσικά, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να καταναλώνουμε ποιοτικές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και το σίγουρο είναι ότι το δέρμα μας θα το εκτιμήσει πολύ!

Βιταμίνη C

Η αγαπημένα βιταμίνη που κάνει καλό σε όλα! Σίγουρα μπορείτε να η βρείτε σε πάρα πολλά φρούτα και λαχανικά! Και το καλύτερο είναι ότι τι δέρμα μας την αγαπάει πολύ! Αυξήστε λοιπόν την κατανάλωση των λαχανικών και των φρούτων για να απολαύσετε τα πολλαπλά τους οφέλη!

Ψευδάργυρος

Θαλασσινά, ξηροί καρποί και κρέας περιέχουν ατό το φοβερό στοιχείο που δρα υπέρ της καλής λειτουργίας του οργανισμού σε όλα τα επίπεδα.